Indien u een gebrek aan een product constateert, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
Indien u een klacht heeft over de dienstverlening van 123 Lens, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
Bij klachten kunt u zich schriftelijk en/of per email wenden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Correspondentie- en retouradres: James Wattstraat 3 2809 PA Gouda email : info@123lens.nl
Wij horen graag van u!
Laat hier uw inhoudelijke vragen en/of opmerkingen over de website achter, zodat wij deze nog beter kunnen maken. Voor vragen over
bestellingen en/of producten, kunt u gebruik maken van onze Klantenservice.
Bedankt!
Bedankt voor uw feedback!
Voor vragen over bestellingen en/of producten, kunt u gebruik maken van onze Klantenservice.