Deze website behoefte het gebruik van javascript. U dient u javascript in te schakelen.
 

Klachten

Klachten

  • Indien u een gebrek aan een product constateert, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
  • Indien u een klacht heeft over de dienstverlening van 123 Lens, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
  • Bij klachten kunt u zich schriftelijk en/of per email wenden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Correspondentie- en retouradres:
Postbus 447
2800 AK Gouda
email : info@123lens.nl

Waarom 123lens.nl?

Al 17 jaar het adres voor uw contactlenzen en lenzenvloeistof

Al 17 jaar het adres voor uw contactlenzen en lenzenvloeistof

Op rekening betalen en 14 dagen bedenktijd

Op rekening betalen en 14 dagen bedenktijd

Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden! (indien voorradig)

Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden! (indien voorradig)

Klantenservice

Klantenservice is bereikbaar:
ma. 9:30 - 14:30
di. t/m vr. 9:30 - 15:30

(0182) 58 66 01

info@123lens.nl


Ogenblik geduld aub, bezig met laden pagina