Deze website behoefte het gebruik van javascript. U dient u javascript in te schakelen.

Klachten

Klachten

  • Indien u een gebrek aan een product constateert, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
  • Indien u een klacht heeft over de dienstverlening van 123 Lens, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
  • Bij klachten kunt u zich schriftelijk en/of per email wenden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze inhoudelijke reactie schriftelijk of per email doen toekomen.
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Correspondentie- en retouradres:
James Wattstraat 3
2809 PA Gouda
email : info@123lens.nl

Ogenblik geduld aub, bezig met laden pagina