Deze website behoefte het gebruik van javascript. U dient u javascript in te schakelen.

Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

De door u gewenste producten worden in uw winkelmandje verzameld. Nadat u alle gewenste producten heeft verzameld, doorloopt u het bestelproces.


Als u al een account heeft aangemaakt, kunt u hier inloggen met uw e-mailadres of uw klantennummer en uw wachtwoord en het verdere bestelproces doorlopen. U kunt hier ook aangeven waar u uw bestelling wenst af te leveren. Dit adres kan afwijkend zijn van uw factuuradres. Hierna krijgt u een overzicht te zien van uw factuuradres, uw afleveradres, uw overzicht van gewenste producten, uw kortingen en de totaalprijs van uw bestelling inclusief BTW. Om verder het afrekenen proces af te ronden, dient u hier akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en klikt u op "Volgende".


U krijgt nu een overzicht met mogelijke betaalmethoden met eventuele bijkomende kosten/kortingen.
Indien u een mogelijkheid heeft gekozen, wordt deze methode verder afgehandeld als u op "Volgende" klikt.
Indien u de mogelijkheid heeft van "Vooruitbetaling" of "Op rekening" en deze heeft gekozen is de bestelling nu afgerond en zal z.s.m. naar u worden verzonden.


Indien u heeft gekozen voor een methode welke verdere actie vereist, zal de procedure hiervan nu starten en daarna de bestelling zijn afgerond.


Heeft u nog geen account aangemaakt, dan kunt u klikken op account aanmaken. U vult dan uw gegevens in en klik op volgende. U kunt hier al uw ingevulde gegevens nog controleren of wijzigen. Zijn de gegevens goed, dan klikt u op verzenden. U ontvangt in uw mailbox een bevestigingsmail met een link die u dient te activeren. Hierna zou u uw bestelling moeten kunnen plaatsen. Mocht dit niet lukken, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via info@123lens.nl of via 0182-586601.


Heeft dit antwoord uw vraag beantwoord?


Meer uit deze categorie:

  1. Hoe kan ik contactlenzen voor één oog bestellen?
  2. Ik ontvang geen bevestiging van mijn bestelling
  3. Waar kan ik mijn actiecode, kortingscode of voucher invullen
  4. Ik ondervind problemen tijdens het bestellen
  5. Hoe kan ik twee verschillende lenzen voor rechts en links bestellen?
Ogenblik geduld aub, bezig met laden pagina