Deze website behoefte het gebruik van javascript. U dient u javascript in te schakelen.

Veel gestelde vragen

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Indien u een gebrek aan een product constateert, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze reactie schriftelijk of per email doen toekomen.

Indien u een klacht heeft over de dienstverlening van 123 Lens, heeft u het recht binnen bekwame tijd na constatering dit aan ons schriftelijk en/of per email te melden op onderstaand adres. Binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van uw klacht, zullen wij u onze reactie schriftelijk of per email doen toekomen.

Correspondentie- en retouradres:

Postbus 447 
2800 AK Gouda 
email : info@123lens.nl

Heeft dit antwoord uw vraag beantwoord?


Meer uit deze categorie:

  1. Niet tevreden met uw producten?
  2. Reclameren
  3. Herroepingsrecht
Ogenblik geduld aub, bezig met laden pagina